S 4.6.2021 je vstopila v veljavo nova novela stanovanjskega zakona. Novela prinaša kar nekaj sprememb.
Javno podjetje Komunala Slovenj Gradec obvešča vse deležnike, da smo začasno spremenili delovni čas, ki velja do preklica. Uveden je v izogib čakalnih vrst zaradi rekonstrukcije mostu na regionalni cesti, pri podjetju Nieros.
Sezona bazenov in kopanja je tukaj , zato si v julijskem informatorju preberite vse o polnjenju hišnih bazenov, preberite si tudi o vgradnji preverjenih MKČN.
V okviru družbene odgovornosti smo za Občino Mislinja dopolnili obstoječo aplikacijo Komunala Slovenj Gradec z novo potjo - pot na Črepič, s katero želimo vzpodbuditi zdrav življenjski slog občanov in občank.
V junijskem informatorju si lahko preberete, vse podrobnosti o aktivaciji eRačuna, prav tako lahko najdete tudi vlogo za izdajo eRačuna.
V mesecu maju smo pričeli z obnovo strehe na objektu Gozdarska cesta 104 v Mislinji.
V maju 2021 smo pričeli s celovito sanacijo objekta na naslovu Maistrova ul. 4., v Slovenj Gradcu.
Mesec MAJ je tukaj. V tem informatorju preberite, kako kot družbeno odgovorno podjetje poskrbimo, da tudi s košnjo trave poskrbimo za varstvo čebel.
Najhitrejši in najbolj uporaben način za najti in parkirati vaše vozilo v več kot 2200 mestih po Evropi. Komunala Slovenj Gradec omogoča v Mestni občini Slovenj Gradec digitalno plačevanje parkirnine preko sistema EasyPark. Mobilna aplikacija je brezplačna in deluje na operacijskih sistemih Android in iOS.
V aprilskem informatorju si lahko preberete, kako lahko še drugače oddajate stanje števca na brezplačni številki 080 21 41.
Vesele in lepe velikonočne praznike vam želi kolektiv Komunale Slovenj Gradec d.o.o.
V skladu z izvajanjem Odloka o ravnanju s komunalnimi odpadki v občinah Koroške regije (Ur. I. RS št. 173/20) in Sporazuma o prenosu dejavnosti javne službe zbiranja komunalnih odpadkov sprejetega na 27. redni seji Sveta ustanoviteljev javnega podjetja Kocerod d.o.o. z dne 26. 2. 2021, je družba Kocerod novi skupni nosilec dejavnosti zbiranja komunalnih odpadkov za vseh 12 občin Koroške regije od 1. 04. 2021 dalje. Vse uporabnike storitev zbiranja komunalnih odpadkov obveščamo, da za vse informacije glede odvoza in zbiranja odpadkov kontaktirate družbo KOCEROD d.o.o.. 🔽🔽🔽 https://ko-cerod.si/
Portal eStoritve omogoča enostaven, časovno prilagojen način spremljanja porabe, stanja plačil in odprtih postavk, predvsem pa najpreprostejši način javljanja stanja števca.
Projekti za boljšo družbo