Vse zainteresirane ponudnike obveščamo, da smo dne 27. 4. 2020 na Portalu javnih naročil pod št. JN002643/2020-B01 in v UL EU pod št. 2020/S 083-196617, objavili javno naročilo »IZDELAVA, IZPIS IN ODDAJA POŠILJK IN E-RAČUNOV«, int. št. naročila JN-7Vr/2020.
Prav tako zainteresirane ponudnike obveščamo, da smo dne 20.5.2020 spremenili dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila ter ponudbeni predračun v excel tabeli kot je razvidno iz nadaljevanja. Ponudbeni predračun OBR-2/1 v excel tabeli smo spremenili tudi dne 22. 5. 2020.
Naročnik spreminja dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila (navodila ponudnikom za izdelavo ponudbe) v točki 13.1 tako, da se obrazec št. 3 glasi: »Izjava o izpolnjevanju osnovne sposobnosti za gospodarske subjekte (Obrazec št. 4/2)«; obrazec št. 4 se glasi: »Izjava o izpolnjevanju osnovne sposobnosti za fizične osebe (Obrazec št. 4/3)«.
Naročnik spreminja dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila (navodila ponudnikom za izdelavo ponudbe) na str. 4 tako, da je rok plačila s strani naročnika 30 dni od prejema listine, ki je podlaga za plačilo.
Naročnik spreminja Ponudbeni predračun za sklop 3 (Excel tabela) OBR-2/3, tako da se v postavki točka 3.12 glasi: »paket s storitvijo nad 2 kg do 5 kg«.
Naročnik spreminja Ponudbeni predračun za sklop 1 (Excel tabela) OBR-2/1, tako da se postavka komunalna dejavnost-ankete 1x/leto količina za obdobje 3 let glasi »24.000«, postavka poštnina za komunalno dejavnost ankete 1x letno 1.) poštnina do 20 gramov količina za obdobje 3 let glasi »24.000«.
Naročnik spreminja Ponudbeni predračun za sklop 1 (OBR-2/1 tako, da se briše formula za obračun DDV in ustrezno spremeni izračun skupne vrednosti).
Naročnik spreminja dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila tako, da se v vzorec pogodbe OBR-3 doda nov 22. člen, ki se glasi: "Za sklop 1 v delu, ki se nanaša na dostavo pošiljk ter za sklop 3 se višina odškodnine za škodo, ki je nastala naročniku zaradi:-izgube, poškodbe, kraje ali izropanja poštne pošiljke;-prekoračitve roka prenosa poštne pošiljke,-neizvedene, nepopolne ali napačno izvedene poštne storitve; obračuna skladno z 52. členom Zakona o poštnih storitvah«. Dosedanji 22. člen se preštevilči v 23. člen, pri čemer se tudi nadaljnji členi preštevilčijo v vrstnem redu.
Naročnik spreminja dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila tako, da se drugi odstavek na OBR-5/2 glasi: »Na prošnjo ponudnika/podizvajalca/partnerja v skupni ponudbi (ustrezno obkrožite ali podčrtajte):«.
Naročnik spreminja dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila (navodila ponudnikom za izdelavo ponudbe) tako, da se besedilo na str. 21 (TEHNIČNA IN KADROVSKA SPOSOBNOST, POGOJ 3 reference), prvi odstavek za SKLOP 1 glasi: Ponudnik mora izkazati, da je v zadnjih treh (3) letih (v obdobju od 4. 2017 do 4. 2020), pred objavo javnega naročila na Portalu javnih naročil, kvalitetno in v skladu s pogodbenimi določili opravil posel tiskanja računov z UPN obrazcem in razpošiljanja/distribucije teh istih računov (pisma do 20 g in pisma od 20 g do 50 g – v nadaljevanju pošiljka), v skupni količini najmanj 8.000 pošiljk mesečno in najmanj 96.000 pošiljk letno za posameznega naročnika. Naročnik bo v skladu z navedenim popravil tudi OBR-5/1 in OBR-5/2.
Spremembe ponudbene in razpisne dokumentacije ter ponudbenega predračuna v excel tabeli so že objavljene na spletni strani podjetja.
V skladu z zapisanim, vabimo vse zainteresirane ponudnike k predložitvi ponudbe. Ponudbena dokumentacija mora biti sestavljena v skladu z določili dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.
* Za odpiranje datotek (.dbf), ki so navedene kot primer pri priloženih dokumentih v točki 6, najprej potrebujete program ZIP, da dobite datoteki, obe datoteki s končnico .dbf pa potem lahko odprete s programom Microsoft Access od verzije 2010 naprej.