Vse zainteresirane ponudnike obveščamo, da smo dne 27.04.2023 na Portalu javnih naročil pod št. JN002573/2023-B01 in v Uradnem listu EU pod št. 2023/S 084-256796 objavili javno naročilo po odprtem postopku: "Izdelava, izpis in oddaja pošiljk in računov" za obdobje 36 mesecev.
V skladu z zgoraj navedenim, vabimo vse zainteresirane ponudnike k predložitvi ponudbe. Ponudbena dokumentacija mora biti sestavljena v skladu z navodili iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila (navodila ponudnikom za izdelavo ponudbe).
Ponudnike obveščamo, da smo dne 10.05.2023 naredili popravek razpisne dokumentacije:
- Ponudbena dokumentacija:
- Popravek obrazca Ponudbenega predračuna - excel za sklop 2 in sicer se izbriše postavka PPN poslovni paket, PPN poslovni paket do 2kg ter PPN logistične storitve, nadalje se pri sklopu 2 spremeni navedba postavke 6.2.1 in 6.2.2, ki se zdaj glasita 6.2.1 do 50g ter 6.2.2 nad 20 do 50g;
- Spremeni se 1. odstavek 9. člena vzorca Pogodbe, ki se zdaj glasi: »Naročnik bo izvajalcu izstavljen račun, plačal v roku 45 dni od uradnega datuma prejema računa na transakcijski račun izvajalca številka SI56 ____________________ odprt pri ___________.«; nadalje se v 7. členu vzorca pogodbe pri sklopu 2 izbriše stopnja DDV; nadalje se spremeni 2. odstavek 9. člena vzorca Pogodbe, tako da se sedaj glasi: »V primeru reklamacije storitve se plačilo za reklamirano storitev zadrži do odprave reklamacije.«; nadalje se črta 9. člen vzorca Pogodbe – točka Pogodbena kazen; nadalje se spremeni 20. člen vzorca pogodbe (sedaj 19 člen), tako da se sedaj glasi: »Za sklop 1 v delu, ki se nanaša na dostavo pošiljk ter za sklop 2 se višina odškodnine za škodo, ki je nastala naročniku zaradi:- izgube, poškodbe, kraje ali izropanja poštne pošiljke;- prekoračitve roka prenosa poštne pošiljke- neizvedene, nepopolne ali napačno izvedene poštne storitve; obračuna skladno z 52. členom Zakona o poštnih storitvah.«; nadalje se spremenita 5. in 6. točka tretjega odstavka 25. člen vzorca pogodbe (sedaj 24. člen), tako da se sedaj glasita: »5.izvajalec po svoji krivdi računov ne odda pravočasno Pošti Slovenija d.o.o. (v primeru, da ima izvajalec dostop do poštnega omrežja); (v kolikor se ponudnik prijavi na sklop 1 in/ali 2); 6.izvajalec po svoji krivdi računov ne dostavi pravočasno naslovnikom (v primeru, da izvajalec zagotavlja lastno distribucijo ali da je izvajalec Pošta Slovenija d.o.o.); (v kolikor se ponudnik prijavi na sklop 1 in/ali 2);«; nadalje se spremeni 2. odstavek 25. člena vzorca pogodbe (sedaj 24. člen), tako da se sedaj glasi: »V primeru odstopa sta pogodbeni stranki dolžni poravnati medsebojne obveznosti iz te pogodbe.« ter se črta 4. odstavek 25. člena vzorca pogodbe (sedaj 24. člen).
- Popravek obrazca Ponudbeni predračun - rekapitulacija in sicer, da se pri ceni storitve doda nov odstavek, ki se glasi: »Cene, ki v 3. členu ZPSto-2 niso opredeljene kot univerzalna storitev, so fiksne. Cene storitev, ki so univerzalna storitev (opredeljeno v 3. členu ZPSto-2), se lahko spremenijo na način, določen z veljavno zakonodajo za določanje cen univerzalnih storitev, pri čemer mora izvajalec upoštevati najmanj enak popust, ki ga je za te storitve upošteval pri cenah, ki jih je ponudil v prvi ponudbi. Če se cene univerzalnih storitev spremenijo, je izvajalec dolžan naročnika pravočasno, najmanj sedem dni pred uveljavitvijo, obvestiti o razlogu za spremembo cen in spremenjenih cenah in mu posredovati cenik spremenjenih postavk. Naročnik potrdi seznanitev s spremembo cen.«
V skladu z zgoraj navedenim vabimo vse zainteresirane ponudnike k predložitvi ponudbe. Ponudbena dokumentacija mora biti sestavljena v skladu z navodili iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila z dopolnitvami.