X
Išči

Javno naročilo "Vzdrževanje cest in vzdrževanje ter izgradnja komunalne infrastrukture v Mestni občini Slovenj Gradec in občini Mislinja"-arhiv

Vse zainteresirane ponudnike obveščamo, da smo na Portalu javnih naročil dne 26.4.2018, pod št. objave JN002190/2018-K02 in v Uradnem listu EU dne 28.4.2018, pod št. objave 2018/S 083-188144, objavili spremembo navodil ponudnikom. 

V ponudbeni del OBR-3 (vzorec pogodbe) smo dodali nov 12., 13. in 14. člen.

Vse zainteresirane ponudnike obveščamo, da smo na Portalu javnih naročil dne 20.4.2018, pod št. objave JN002190/2018-K01 in v Uradnem listu EU dne 21.4.2018, pod št. objave 2018/S 078-174874, objavili spremembo navodil ponudnikom. 

V navodilih ponudnikov je bila napaka, ki se sedaj pravilno glasi:
točka II. 1: Rok za dodatna pojasnila do 26.4.2018 do 8:00 ure.
točka II. 5: Rok za predložitev ponudb: 7.5.2018 do 9.00 ure.
točka III: Javno odpiranje ponudb bo potekalo dne 7. 5. 2018 ob 10.00 uri.

Vse zainteresirane ponudnike obveščamo, da smo na Portalu javnih naročil dne 29. 3. 2018, pod št. objave JN002190/2018-B01 in v Uradnem listu EU dne 29.3.2018, pod št. objave 2018/S 063-140158, objavili javno naročilo »Vzdrževanje cest in vzdrževanje ter izgradnja komunalne infrastrukture v Mestni občini Slovenj Gradec in občini Mislinja«.  V skladu z zapisanim, vabimo vse zainteresirane ponudnike k predložitvi ponudbe. Ponudbena dokumentacija mora biti sestavljena v skladu z navodili iz razpisne dokumentacije.

 

 


Nazaj

POGOSTO NAS SPRAŠUJETE

Pripravili smo nabor pogostih vprašanj in odgovorov, ki se nanašajo na različna področja delovanja in tudi na različne življenske situacije. Hitro boste našli odgovore ter obrazce in dokumente itd.
 

Kliknite tukaj

IMATE VPRAŠANJA, PRIPOMBE ALI PREDLOGE?

Izpolnite e-obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Če uporabljate eStoritve, oddajte vprašanje kot registriran uporabnik, saj vam bomo lahko tako odgovorili hitreje in bolj natančno ob upoštevanju vaših podatkov. 

Povejte nam    eStoritve
Dobrodošli na KomuSG